Monday, April 5, 2010

PENULISAN

PENULISAN???

Kenape tajuk ni yang aku pilih setelah sekian lama blog ni dah tak di update... sebab aku rase blog ni sangat berkait rapat dengan penulisan.. kalau tak menulis atau dalam erti kata lain.. tak menaip.. tak terupdate lar blog mana-mana pun.. Terus terang dekat sini yang bidang penulisan is noooootttttttttt really me.. hehe.. atau sebenarnya memanglar aku ni sangat tak pandai menulis... kalau ade menulis pun mesti jadi sangat merapu..

Tetapi.. Allah SWT telah menetapkan rezeki aku bekerja dekat sini yang sangat-sangat banyak kena buat paperwork.. huhu.. memanglar mula-mula masuk sangat-sangat tak pandai.. almost hari-hari pun kena sound dengan bos.. kene lecture kelas Bahasa Melayu.. daripada cara-cara nak menjawab surat, email sampailar buat paper.. semuanya kene bambu dulu ngan bos... ammendment tak usah ceritalar banyaknya macam mana.. huh.. sampai sekarang pun sebenarnya masih tak pandai-pandai lagi buat ayat..

Ke.. aku ni kurang membaca??? hihi.. yelar kot...

2 comments:

  1. takla..gomen punye style yang rigid..hahaha sukati aku je..tapi dulu mase kat mot kan..aku pun kene macam ko jugak aahahaha..bukan salah kite laa..bahase melayu tu yg susahh :P

    ReplyDelete
  2. haahaha kan??? tau xper.. sgt x pandailar nad... dkt due thn dah keje.. x pas2 lg wat paper.. haha....

    ReplyDelete