Wednesday, September 15, 2010

DI SEBALIK KEJADIAN....

Syawal datang lagi.. bulan Ramadhan yang mulia pun dah berlalu...

Bulan Ramadhan tahun nih banyak sgt dugaan yang terpakse dilalui.. Stress sangat sampai menitik air mate depan bos.. terketar2 lar tangan nih menahan marah.. macam2 lglar yg terjadi..

Tapi bile fikir2 balik.. mesti akan ada hikmah di sebalik semue kejadian nih.. kalau tak dapat kat kite.. InsyaAllah akan dapat kt anak2.. suami.. family.. n sahabat2 yang ad kat sekeliling kite.. of course kite kene lalui jugak dugaan walau ape pun yang terjadi.. semue ni dah ditentukan.. Allah S.W.T dah kurniakan kite akal fikiran untuk bertindak dengan wajar sekali.. tapi sedih ble ramai yang dah semakin tak rasional..

tolonglar wahai manusia2 di luar sana.. saye merayu sangat agar anda semue sentiase bersifat rasional.. takde nak menuduh orang itu dan ini.. ape yang penting sekali dalam hidup ni.. SABAR...

**Bismillahirrahmanirrahim... Ya Allah Ya Tuhanku.. Kuatkanlar iman kami semue.. Berilah kami petunjuk dan hidayahMu.. Tetapkanlah iman KAMI Ya Allah......

2 comments:

  1. dok bhg biasiswa nih kena banyk sabar..
    dorang xfaham keje kite..
    bukan kite suka2 buat keputusan..
    kan kite ada syarat2 n dasar..
    hmm..

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete